Snökaos



Nu har det varit dött på bloggen i två dagar, men det är för att grisarna inte har gjort nånting spännande.
Har lite bilder på mobilen som ska läggas upp här, men har ju såklart lyckats slarva bort sladden till den så jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få upp dom här på bloggen, men det löser sig säkert på nått vis.

Idag har det varit riktigt kallt och bistert ute och Sixten har absolut inte gillat vädret idag, sen att det typ har kommit 20cm snö gör ju inte saker bättre och lättare att få honom att vilja gå ut och göra sina behov.
Han har ju lite dåligt med päls på magen + korta ben :)
Naken mage + korta ben + mycket snö = jättekallt.

Tänkte försöka få med mig grisarna ut en snabbis och fota lite med kameran så jag kan lägga upp dom bilderna här sen :) Om det blir några fina bilder vill säga :D


CiAo!




Kommentarer
Mawlejn säger:

Om du börjar använda bilddagboken igen så kan du lägga upp bilderna den vägen, via appen.. om du har en smartphone that is.. hehe :) Brukar jag göra!

2012-02-02 | 16:29:21
Bloggadress: http://wuddlesnookumhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback